Дієвість інтервального голодування ставлять під сумнів – дослідження

Дієвість інтервального голодування ставлять під сумнів – дослідження
Біологічний годинник все ж реагує на режим харчування

Фото: pexels

Про результати роботи повідомило видання Science Alert. Дослідження провела команда Німецького інституту харчування людини Потсдам-Ребрюкке.

У дослідженні взяла участь 31 жінка з надмірною вагою або ожирінням. Протягом двох тижнів учасниці дотримувалися двох режимів обмеженого в часі харчування (TRE):
– з 8:00 до 16:00;
– з 13:00 до 21:00.

Важливо, що раціон залишався ізокалорійним — жінки споживали стільки ж калорій, як і до експерименту.

Які результати отримали

Попри невелике зниження маси тіла, дослідники не зафіксували суттєвих змін у ключових показниках здоров’я. Зокрема, не покращилися:
– рівень глюкози в крові;
– артеріальний тиск;
– показники холестерину.

Автори роботи припускають, що позитивні результати попередніх досліджень періодичного голодування могли бути пов’язані не з часовими вікнами, а зі зменшенням загальної калорійності раціону.

Що все ж змінилося в організмі

Водночас дослідження показало зсув циркадних ритмів. Внутрішній біологічний годинник реагував на зміну часу прийому їжі, що може впливати на сон і добові цикли організму.

Це свідчить, що режим харчування все ж має значення — але не обов’язково у контексті метаболічного здоров’я.

Думка експертів

Біологиня та дієтологиня Ольга Раміч наголошує: тим, хто прагне схуднути або покращити метаболізм, варто зважати насамперед на загальний енергетичний баланс, а не лише на години прийому їжі.

Питання ефективності періодичного голодування залишається відкритим. Науковці планують з’ясувати, чи дає TRE додатковий ефект у поєднанні з низькокалорійним раціоном і чи може оптимальний час прийому їжі відрізнятися для різних людей.

До слова, як зрозуміти, що організму бракує магнію: основні симптоми. Магній бере участь у сотнях процесів в організмі, а його нестача може проявлятися втомою, м’язовими судомами, тривогою, проблемами зі сном і серцем.      

Юлія Люшньова - pravdatutnews.com

Читайте також
Щоденне чаювання може шкодити здоров’ю – дослідження Щоденне чаювання може шкодити здоров’ю – дослідження
Найбільшу небезпеку становлять пакетики та стаканчики «на винос»
Чи може газована солодка вода спричинити облисіння: дослідження Чи може газована солодка вода спричинити облисіння: дослідження
Солодкі напої стимулюють вироблення шкірного сала й запальні процеси на шкірі голови
Шоколад знижує ризик хвороб серця – дослідження Шоколад знижує ризик хвороб серця – дослідження
Позитивний зв’язок зафіксували при регулярному вживанні
Loading...
Load next