Одноманітне харчування може пришвидшити схуднення — дослідження

Одноманітне харчування може пришвидшити схуднення — дослідження
Вчені з’ясували, що повторення одних і тих самих страв у раціоні протягом тривалого часу може допомогти ефективніше знижувати вагу, ніж постійна зміна меню

Фото: depositphotos

Дослідники з Університету Дрекселя (США) встановили, що одноманітний раціон може сприяти швидшому схудненню за умови збалансованого харчування. Про це йдеться у дослідженні, опублікованому в журналі Health Psychology, повідомляє Science Alert.

Науковці зазначають, що хоча різноманітність продуктів традиційно вважається важливою для здорового харчування, надмірний вибір може ускладнювати дотримання дієти та впливати на контроль ваги.

«Підтримка здорового харчування в сучасному середовищі вимагає постійного самоконтролю. Рутинізація харчування може зменшити цей тягар і зробити здорові рішення автоматичними», — пояснила авторка дослідження, психологиня Шарлотта Гагерман.

У дослідженні проаналізували щоденники харчування 112 дорослих із надмірною вагою або ожирінням, які брали участь у програмі зі зниження ваги. У перші 12 тижнів ті учасники, які харчувалися більш одноманітно та дотримувалися стабільного калоражу, втрачали більше ваги, ніж ті, хто постійно змінював продукти.

Зокрема, «рутинна дієта» дала середнє зниження маси тіла на 5,9%, тоді як у групі з різноманітним раціоном — 4,3%.

Водночас дослідники зауважують, що надто широкий вибір продуктів у сучасному харчовому середовищі може ускладнювати процес схуднення. При цьому в дослідженні не оцінювали якість харчування, а лише його структуру та регулярність.

До слова, звуки рідної природи покращують настрій більше, ніж екзотика — дослідження.

Стрілець Діана - pravdatutnews.com

Читайте також
Спаржа: користь, шкода та 7 найкращих рецептів Спаржа: користь, шкода та 7 найкращих рецептів
Що приховує в собі один із найкорисніших сезонних овочів?
Схуднення без зривів: 3 поради дієтологині Схуднення без зривів: 3 поради дієтологині
Експертка радить зосередитися на простих щоденних звичках
Чоловіки в Європі історично споживали більше білка, ніж жінки - дослідження Чоловіки в Європі історично споживали більше білка, ніж жінки - дослідження
Аналіз ізотопів показав тривалу нерівність у доступі до їжі протягом останніх 10 тисяч років
Loading...
Load next