Часте споживання курятини підвищує ризик раку травної системи — дослідження

Часте споживання курятини підвищує ризик раку травної системи — дослідження
Споживання понад 300 грамів пташиного м'яса на тиждень значно підвищувало ризик смерті

Нове дослідження, опубліковане в журналі Nutrients, виявило, що регулярне вживання курятини може бути пов'язане з підвищеним ризиком розвитку раку травної системи та смертності від нього, а також від усіх причин загалом. Ці результати суперечать попереднім уявленням про те, що курятина, на відміну від червоного м'яса, не збільшує ризик онкологічних захворювань.

Однак автори дослідження зазначають, що не враховували спосіб приготування курятини та рівень фізичної активності учасників, що також може впливати на ризик раку.

Згідно з дослідженням, проведеним серед майже п'яти тисяч італійців, споживання понад 300 грамів пташиного м'яса на тиждень значно підвищувало ризик смерті від усіх причин (на 27%) та смерті від раку травної системи (більш ніж удвічі, а у чоловіків – у 2,61 раза) порівняно з тими, хто їв менше ніж 100 грамів на тиждень. Цікаво, що споживання 200-300 грамів різних видів м'яса на тиждень, навпаки, знижувало ризик смерті від раку травної системи на 54 відсотки.

 Науковці планують подальші дослідження, щоб точніше визначити, які саме види м'яса найбільше пов'язані з ризиком раку та як зміни в харчуванні можуть допомогти його зменшити.

Нагадаємо, Дослідження: кишкова паличка як фактор ризику раку кишківника у молодих людей

Ростислав Шваник - pravdatutnews.com

Читайте також
Що відбувається з організмом, якщо регулярно їсти курятину Що відбувається з організмом, якщо регулярно їсти курятину
Дієтологи пояснили, як курка впливає на м’язи, вагу та роботу мозку
Шкода для здоров'я унаслідок одночасного вживання алкоголю і тютюну - дослідження Шкода для здоров'я унаслідок одночасного вживання алкоголю і тютюну - дослідження
Дослідження показало, що навіть помірне споживання алкоголю у поєднанні з жуванням тютюну значно підвищує ймовірність розвитку раку ротової порожнини
Звичка їсти перед екраном може майже вдвічі підвищувати ризик закрепів — дослідження Звичка їсти перед екраном може майже вдвічі підвищувати ризик закрепів — дослідження
Дослідники виявили зв’язок між регулярним харчуванням перед телевізором або смартфоном та підвищеним ризиком закрепів. Найбільшу небезпеку зафіксували серед людей, які часто відволікаються на екрани під час їжі
Loading...
Load next