Шампанське, фрукти та комп'ютер можуть знизити ризик зупинки серця

Шампанське, фрукти та комп'ютер можуть знизити ризик зупинки серця
Нове дослідження виявило 56 факторів, пов'язаних із ризиком зупинки серця, і серед них три показали найбільший захисний ефект: регулярне вживання шампанського або білого вина, споживання фруктів та користування комп'ютером

Науковці, проаналізувавши дані майже 500 тисяч учасників дослідження UK Biobank протягом 14 років, виявили, що спосіб життя має найсильніший вплив на ризик зупинки серця, далі йдуть фізичні параметри, психологічний стан, соціально-економічний статус та фактори довкілля. За їхніми оцінками, вплив на змінні фактори ризику може запобігти близько 63% випадків зупинки серця.

Дослідження опублікували в  Canadian Journal of Cardiology.

Серед факторів, що найбільше підвищували ризик зупинки серця, були відчуття виснаження або емоційного перевантаження, високий індекс маси тіла, підвищений артеріальний тиск, низький рівень освіти та більша маса й відсоток жиру в руках.

Дослідники підрахували, що вплив на третину виявлених факторів може запобігти 40% випадків зупинки серця, а уникнення двох третин цих факторів може знизити кількість випадків на 63%.

Оскільки дослідження було спостережним, а не експериментальним, механізми захисної дії, зокрема від шампанського та білого вина, залишаються нез'ясованими. Однак отримані результати можуть бути корисними для розробки рекомендацій щодо способу життя для зниження ризику раптової зупинки серця.

Нагадаємо, Вилікувати карієс вдома: коли це можливо та які є способи

Ростислав Шваник - pravdatutnews.com

Читайте також
Поганий сон підвищує ризик серцевих хвороб навіть у молодих — дослідження Поганий сон підвищує ризик серцевих хвороб навіть у молодих — дослідження
Науковці виявили зв’язок між безсонням, апное та проблемами із серцем у людей до 40 років
Шкода для здоров'я унаслідок одночасного вживання алкоголю і тютюну - дослідження Шкода для здоров'я унаслідок одночасного вживання алкоголю і тютюну - дослідження
Дослідження показало, що навіть помірне споживання алкоголю у поєднанні з жуванням тютюну значно підвищує ймовірність розвитку раку ротової порожнини
Деяка звичка може знизити ризик деменції у жінок, показало нове дослідження Деяка звичка може знизити ризик деменції у жінок, показало нове дослідження
Вчені виявили, що модифікація способу життя та контроль ключових факторів здоров’я особливо важливі для профілактики когнітивного спаду
Loading...
Load next