Солодкі пластівці пов’язали з підвищенням ризику раку — дослідження

Солодкі пластівці пов’язали з підвищенням ризику раку — дослідження
Британські науковці з’ясували, що ультраоброблені продукти, зокрема популярні сніданкові пластівці, можуть підвищувати ризик розвитку онкології на понад 10%

Фото: depositphotos

Солодкі пластівці, які часто рекламують як корисний сніданок, можуть становити загрозу для здоров’я. Дослідження британських науковців, опубліковане в журналі BMJ, показало, що збільшення частки ультраоброблених продуктів (UPF) у раціоні на кожні 10% підвищує ризик розвитку будь-якого виду раку на 12%, а ризик раку молочної залози — на 11%. Найсильніший зв’язок виявили саме між раціоном, багатим на UPF, і онкологією молочної залози.

До категорії UPF входять і цукрові пластівці, популярні серед дітей і дорослих у всьому світі. Вони містять барвники, підсолоджувачі, загусники та консерванти, створюються за промисловими технологіями й не є повноцінним замінником натуральної їжі. За даними CDC, понад половина щоденних калорій американців надходить з UPF, а у дітей і підлітків ця частка сягає двох третин.

Дослідження тривало понад вісім років і охопило понад 100 тисяч дорослих. За цей час зафіксували понад 2200 випадків раку, зокрема 739 випадків раку молочної залози. Експерти радять зменшувати споживання ультраоброблених продуктів та обирати свіжі й натуральні страви, навіть коли йдеться про сніданок.

Нагадаємо, картопля фрі підвищує ризик діабету на 20% — дослідження

Юлія Корній - pravdatutnews.com

Читайте також
Який чай уповільнює старіння мозку – учені повідомляють Який чай уповільнює старіння мозку – учені повідомляють
Дослідження виявило, що поліфеноли цього чаю уповільнюють вікові зміни мозку
Скільки солі можна їсти щодня, щоб не нашкодити серцю та ниркам Скільки солі можна їсти щодня, щоб не нашкодити серцю та ниркам
Кардіологи нагадали, що натрій життєво важливий, але його надлишок шкодить серцю
Вчені з’ясували, коли краще снідати для підтримки здоров’я Вчені з’ясували, коли краще снідати для підтримки здоров’я
Ті, хто снідав пізніше, частіше мали проблеми зі здоров’ям. У дослідженні взяли участь понад 3000 дорослих
Loading...
Load next