Шоколад знижує ризик хвороб серця – дослідження

Шоколад знижує ризик хвороб серця – дослідження
Позитивний зв’язок зафіксували при регулярному вживанні

Фото: depositphotos

Учені з Медичного коледжу Бейлора у США встановили можливий зв’язок між регулярним споживанням шоколаду та зниженням ризику ішемічної хвороби серця.

Про це повідомляє SciTechDaily з посиланням на дослідження, опубліковане у European Journal of Preventive Cardiology.

У межах аналізу дослідники вивчили дані понад 336 тисяч людей. Спостереження тривало майже дев’ять років. Результати показали, що ті, хто вживав шоколад щонайменше раз на тиждень, мали приблизно на 8% нижчий ризик розвитку ішемічної хвороби серця порівняно з тими, хто їв його рідше.

Науковці пояснюють можливий позитивний ефект вмістом біологічно активних речовин. Шоколад містить флавоноїди, поліфеноли, метилксантини та стеаринову кислоту, які можуть впливати на стан судин і рівень холестерину.

Автор дослідження Чаякріт Кріттанавонг зазначив, що ці сполуки можуть допомагати зменшувати запальні процеси та підтримувати здоров’я кровоносних судин, що важливо для профілактики серцево-судинних захворювань.

Водночас фахівці наголошують, що користь можливa лише за помірного споживання. Надлишок шоколаду може призвести до збільшення споживання цукру, жирів і калорій, що негативно впливає на здоров’я, особливо у людей із діабетом або надмірною вагою.

Науковці підкреслюють, що наразі немає чітких рекомендацій щодо оптимальної кількості або виду шоколаду, тому для остаточних висновків потрібні додаткові дослідження.

*Інформація у цьому матеріалі носить довідковий характер і не є медичною порадою. Вона не може замінити консультацію лікаря. Перед початком будь-якого лікування або зміною раціону обов’язково зверніться до фахівця.

До слова, 6 видів чаю для нормалізації тиску – дослідження.       

Юлія Люшньова - pravdatutnews.com

Читайте також
Що буде, якщо пити щодня апельсиновий сік Що буде, якщо пити щодня апельсиновий сік
Експеримент тривав 60 днів і показав відчутний вплив
Скільки кави можна пити на день: вчені назвали корисну норму Скільки кави можна пити на день: вчені назвали корисну норму
Вчені стверджують, що безпечна межа для більшості здорових дорослих становить близько 400 міліграмів кофеїну на день , що приблизно дорівнює чотирьом чашкам по 8 унцій.
Вчені назвали ідеальний час для сніданку та вечері, щоб уповільнити старіння Вчені назвали ідеальний час для сніданку та вечері, щоб уповільнити старіння
Час приймання їжі може суттєво впливати на темпи старіння організму — особливо це стосується серця та печінки
Loading...
Load next