Скандал між Кароліною Ашіон та Міністром культури згадали у американському виданні
На початку липня цього року телеведуча Кароліна Ашіон розповіла про інцидент з Міністром культури та інформаційної політики Олександром Ткаченком. Вона на початку липня цього року Вона звинуватила його у расизмі та упередженому ставленні.
Американське видання The Daily Beast взяло інтерв'ю у жінки з цього приводу, інформує 24 канал.
Матеріал називається - "Темношкіра телеведуча стверджує, що топовий український політик назвав її "ризиком для рейтингів". В інтерв'ю Кароліна Ашіон розповіла, що наважилась зізнатись про власну історію заради тисяч темношкірих людей, які живуть в Україні. Її турбує те, що Ткаченко вирішив змішати питання расизму та політики.
Сам же Ткаченко відмовився давати коментар американському ЗМІ. Його представники надіслали журналістам коментар для видання "Гордон", де міністр натякав на необ'єктивному ставленні до себе телеканалу "Прямий", що належить п'ятому президенту Петру Порошенку, і де зараз працює Ашіон.
Міністр публічно бреше, це ганьба. Ткаченко тепер закидає мені якісь політичні мотиви, але перекручувати факти – це неправильно. Я була обережна з тим, щоби не змішувати питання расизму з політикою. Я вирішила заговорити про це виключно заради тисяч темношкірих українців, яких ранять так само, як мене, які страждають від расистських коментарів, - наголосила Ашіон.
Зазначимо, що інцидент з телеведучою та Міністром культури стався тоді, коли вона працювала на каналі "2+2", але хотіла змінити роботу і перейти на інше ранкове шоу ведучою. Проте, Ткаченко тоді їй відмовив та сказав: "Ви в дзеркало себе бачили? Аудиторія нашого каналу не те, щоб... Я не готовий ризикувати рейтингами... ".
Американське видання згадали також нещодавній скандал із "Дизель шоу".
Нагадаємо, що в одному з номерів гумористичного шоу актори висміяли темношкірого хлопця, який, за сценарієм номеру мав знятися в нібито новому українському фільмі Netflix в образі Тараса Бульби.
Згодом у "Дизель Шоу" відповіли на критику расистського та гомофобного номеру під назвою "Тарас-Папуас". Художній керівник "Дизель Шоу" Єгор Крутоголов і шеф-редактор Олексій Бланар заявили, що не жартували над темношкірими й представниками ЛГБТ-спільноти й переконують, що "висміяли тенденції світового кінематографа, захищаючи українську класику від популярних рішень".