Одна пляшка дієтичної газованої на день і ризик діабету зростає на 38%

Одна пляшка дієтичної газованої на день і ризик діабету зростає на 38%
Дослідження з Австралії засвідчує: дієтичні напої можуть підвищувати ризик діабету навіть більше, аніж солодкі

Фото: depositphotos

Австралійські науковці повністю спростовують безпеку вживання дієтичних напоїв. Дослідження, проведене Університетом Монаш, доводить це: щоденний вжиток навіть однієї банки газованої води з підсолоджувачами підвищує ризик розвитку діабету 2 типу на 38%.

Про це повідомляє New Atlas.

У масштабному аналізі задіяли вибірку понад 36 тисяч людей віком 40–69 років. Учасники надавали дані про частоту споживання напоїв — як солодких, так і дієтичних. Дослідники враховували індекс маси тіла, об’єм талії та інші супутні фактори.

Результати виявилися несподіваними: ризик діабету був вищим саме у тих, хто регулярно вживав дієтичні напої. У випадку звичайної солодкої газованої води, зв’язок із діабетом зникав після врахування ожиріння. А от вплив штучних підсолоджувачів залишався стабільно негативним — незалежно від маси тіла.

Можлива причина: порушення роботи кишкової мікрофлори або реакції організму на глюкозу. Деякі підсолоджувачі (аспартам, сукралоза) здатні змінювати інсулінову чутливість і викликати толерантність до солодкого.

Професорка Барбора де Куртен наголошує: харчова політика має звернути увагу не лише на напої з цукром, а й на безкалорійні варіанти. За її словами, податки на солодке — лише частина вирішення, адже дієтичні напої теж несуть потенційні ризики.

Нагадаємо, Трамп заявив, що переконав Coca-Cola перейти на тростинний цукор у США

Юлія Корній - pravdatutnews.com

Читайте також
Картопля фрі може бути небезпечною для здоров’я – дослідження Картопля фрі може бути небезпечною для здоров’я – дослідження
Запечена або варена картопля виявилася значно безпечнішою альтернативою
Новий тип діабету: вчені знайшли причину у мутації гена TMEM167A Новий тип діабету: вчені знайшли причину у мутації гена TMEM167A
Він не пов’язаний з ожирінням або способом життя
Дієтологиня назвала спецію, яка здатна знизити цукор у крові — і це не куркума Дієтологиня назвала спецію, яка здатна знизити цукор у крові — і це не куркума
Вона є майже на кожній кухні, але мало хто знає про її лікувальні властивості
Loading...
Load next