Кава може покращувати настрій, знижувати тривожність і покращувати концентрацію — дослідження

Фото: Pexels
Регулярне вживання кави може суттєво покращувати настрій, знижувати рівень стресу та тривожності, а також підвищувати концентрацію уваги.
Про це йдеться у новому дослідженні, на яке посилається The Independent.
Науковці з APC Microbiome Ireland при Університетському коледжі Корка встановили, що як кофеїнова, так і безкофеїнова кава впливають на мікробіом кишківника, що, у свою чергу, пов’язано зі змінами настрою та рівня стресу.
Дослідники зазначають, що кава може бути пов’язана не лише з покращенням психічного стану, а й із когнітивними ефектами, зокрема кращим навчанням і пам’яттю у випадку безкофеїнового варіанту.
У межах дослідження виявлено, що учасники після вживання кави повідомляли про нижчий рівень стресу, депресивності та імпульсивності.
Також у матеріалі зазначається, що попередні дослідження пов’язують помірне споживання кави з нижчим ризиком низки захворювань, зокрема серцево-судинних хвороб, діабету 2 типу та деяких нейродегенеративних станів.
Водночас науковці підкреслюють, що кава — це не просто кофеїн, а комплексний продукт, який взаємодіє з мікробіомом, метаболізмом і емоційним станом людини.
До слова, чому коти обирають місце господаря – дослідження.
Юрій Маркевич – pravdatutnews.com





